24 Aralık 2014 Çarşamba

Kiraz mevsimi'ndeki Öykü'nün ruju

Herkese merhaba :)

Bugün araştırmacı bir blogger adayı olarak size güzel bir yazı hazırlamak istedim. Fox tv'de yayınlanan Kiraz Mevsimi dizisini hepimiz severek izliyoruz değil mi? Evettt :) Dizide Öykü'nün günlük makyajında kullanılan ve çok doğal duran ruj renginin güzelliğine vurulmayıp hangi marka? hangi renk? diye merak etmeyen yoktur diye düşünerek bu soruların cevabını aramaya koyuldum. Dizinin 17. bölümünde Öykü'nün işe gitmek için hazırlandığı sahnede beklenen ruj sahneye çıkıyor : )))



Bu sahneyi gördükten sonra dedektiflik maceram başladı ; ) Ruj kabının ince gövdesi olması beni bu ince gövdeye sahip bildiğim tek marka olan Nars Pure Matte Lipstick' e yönlendirdi. Nars'ın bu serisinin renklerini inceleyip Youtube' da yer alan çeşitli vloggerların bu ruj serisini kullandıkları videoları izledikten sonra aradığım rengi buldum.

"Nars Pure Matte Lipstick- Montego Bay".




Ardından Nars kozmetik markasının ürünlerinin bulunduğu Sephora Mağazası'nın yolunu tuttum ve bu çok beğendğim ruju aldım.

Nars-Montego Bay flaşsız çekim
Nars-Montego Bay flaşlı çekim
Dedektiflik maceram sonunda dizide Öykü karakteri için kullanılan ruju tam isabet buldum mu bilinmez ama ben bu rujun rengini ve hafif yapıda olmasını çok beğendim. Rujun kalıcılığına bakarsak ortalama bir rujun kalıcılığı kadar yani 2-3 saat bir şey yemediğiniz sürece bozulmuyor ancak bu durumu 2 gram ağırlığındaki rujun 80 tl'lik fiyatına yakıştıramadım doğrusu. Son olarak dudaklarınız soğuktan çatlamış kabuk tutmuşsa ilk olarak dudaklarınıza peeling yapıp nemlendirici uygulayıp daha sonra ruju sürmenizi öneririm zira açık renkte bir ruj olduğundan dudak kusurlarını kapatmıyor.

Ürünün içeriğine gelince, hemen hemen tüm kozmetik ve cilt bakım ürünlerine konulan ve etkileri tam olarak kanıtlanmasa da sağlık açısından zararlı bulunan paraben üründe bulunmuyor.

Ürün içeriğini merak edenler için;


Umarım yazımı keyif alarak okumuşsunuzdur. Hepinize teşekkür ediyorum. Yorumlarınız ve önerileriniz olursa yorum bırakırsanız çok sevinirim

Görüşmek üzere : )

13 yorum:

  1. Güzel bir renk bence. Gündelik kullanım için ideal. Çalışmaların için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. Beğenmene çok sevindim canım. Bence de hergün kullanılabilir.

    YanıtlaSil
  3. Sanırım Öykü bu rujdan vazgeçemiyor :)) Bugün izlediğim, geçen haftanın tekrar bölümünde yine bu ruju kullanmıştı =))

    YanıtlaSil
  4. Haklısın canım. Sür çık rujlardan olunca benim de şu sıralar favori rujum ♡

    YanıtlaSil
  5. bende izlerken rujuna takılmadım desem yalan olur :)(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle doğal duruyor ki takılmamak elde değil :))

      Sil
  6. Ruju herhangi bir kozmetik mağazasından bulabilir miyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla Türkiye'de sadece Sephora Mağazalarında Nars kozmetik ürünleri satılıyor oradan bulabilirsiniz :)

      Sil
  7. Mac-kinda sexy en yakin renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swatchları benziyor gerçekten :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Değil mi ? Hem şık hem doğal bir renk gerçekten :))

      Sil
  9. Başlaması ile bitmesi bir oldu ama Yıldızlar şahidimdeki ruju merak ettim, yıllar önce bulmuşsunuz:)

    YanıtlaSil