9 Şubat 2015 Pazartesi

theBalm Time Balm Concealer incelemesi (Review and swatch)

Herkese merhaba!

Bugün çok sevdiğim markalardan biri olan theBalm'ın Time Balm isimli kapatıcısını ele alıyoruz. Öncelikle theBalm markasından biraz söz edelim. Kozmetik meraklısı bir hanım olan Marissa Shipman’ın makyaj tutkusunun peşinden gidip bir şirket kurmasıyla theBalm markası doğuyor. Marka parabensiz ve cruelty-free ürünler sunmasının yanı sıra ürünlerinin sevimli ambalajlarıyla da albenisini arttırıyor.

Hi guys! Today we are going to look at the Time Balm concealer by theBalm. Firstly let’s talk about theBalm cosmetics. Marissa Shipman is a lady who goes in for cosmetics and goes after her makeup passion and she finally established a company, so the Balm is born. TheBalm increases it’s attractiveness with offering products with paraben-free and cruelty-free as well as cute packaging of products.




Gelelim esas konumuza :) Kapatıcının özelliklerine bakacak olursak; ürünün bende light tonu var ve kendisi şeftali alt tonlu bir ten rengine sahip. Şeftali alt tonlu olması gözaltlarında oluşan mor halkalarla renk olarak tezatlık yaratıp kapatıcılığı arttırması açısından artı bir özellik. 

If we look at the features of the concealer; I’ve got light shade of this concealer and it has a nude colour with peachy undertone. Since it is  peachy undertone, this creates oppositenes with purple dark circles under the eyes and thanks to that it is increasing the coverage as an advantage. 


Hafif yağlımsı ve kıvamlı bir yapısı var. Sürerken pudralı krem sürer gibi hissettim. Kolayca sürülüyor. İnce çizgilere dolmuyor. Ürünün kapatıcılığı ise gayet iyi. Aşırı damarlı gözaltı morluklarınız olmadığı müddetçe günlük yorgunluk izlerini hemen kapatıyor. Yüzdeki kırmızı sivilce lekelerinin ise rengini solduruyor. 

It has a slightly oily and thick texture. I felt like powdered cream while I put on it. It easily blends in the skin and does not settle into fine lines. It is good when it comes covering mild dark circles but it is not good on heavy ones. When I applied it on my acne blemishes, it fades the red colour of acne blemishes.


Kalıcılığı da gayet yerinde uzun süre (7 saatten fazla) dayanıyor ve üstünden pudra geçtiğimde hiçbir akma problemi yaşamadım. Ürünün ambalajını görünümünün sade ve şık olması açısından başarılı buldum ancak ince bir plastikten yapılmış ve yere düşürdüğümde ambalajı çatladı. Ürünü indirimli fiyatıyla yaklaşık 18 TL'ye almıştım. Ürünü kuru ciltli biri olarak genel anlamda beğendim diyebilirim.

 Persistence of the product is quite good, it stays on my face for a long time (more than 7 hours). I like the appearance of the packaging of the product just because it is plain and chic but it is made from a thin plastic and when I dropped it to the ground, it cracked. In general terms I like the product as a being dry skinned person.

Ürünün içindekiler ise şöyle;
  

Umarım keyif alarak okumuşsunuzdur ve faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. Yorumlarınızı bırakırsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :)))

I hope you enjoy this article and you find it useful. Thank you all for reading. If you leave your comments, I will so happy about reading. I'll see you next time. Bye :)))

6 yorum:

  1. Kapatıcılığından ben de memnunum. Dediğin gibi krem kıvamında ve kolay sürülüyor. Cildim yağlı olduğu için çizgilere dolma problemi yaşadım. Ama dediğin gibi pudrayla sabitlenebilir.

    YanıtlaSil
  2. Ben fırça yardımıyla az bir miktar uygulayıp onu gözaltlarıma yayıyorum gerektikçe miktarı arttırıyorum. Bu şekilde ince çizgilere dolma problemi yaşamadım. Kuru ciltli biri olunca ben de bu şekilde işe yaradı :) Nasıl uyguladığınızı bilmyorum ama isterseniz siz de bu şekilde bir deneyin :) Umarım işinize yarar. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  3. Ben ürünün içinden çıkan pamuğu kullanıyorum. Tavsiyeni deneyeceğim. Önerin için teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  4. yeni yazılarınızı bekliyoruz....Arayı uzun tuttunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın yeni bir yazı ekleyeceğim ilginize çok teşekkür ederim:)))

      Sil