3 Mart 2015 Salı

TheBalm Balm Voyage Palet İncelemesi

Güneşli güzel bir bahar gününden herkese merhaba!

Bahar geldi artık biraz renklenelim diye düşündüm ve bugün sizlere dışı kadar içi de rengarenk olan theBalm markasının Balm Voyage paletini tanıtmak istedim.



Bu palet seyahat paleti olarak tanımlanmış ve bu durum paketin her ayrıntısında çok güzel bir şekilde yansıtılmış. Paketin ön yüzünde theBalm'ın ürünlerinde görmeye alıştığımız pin-up kızları bu kez farklı yerlerde tatile çıkmış :) İstanbul'un da bu tatil yerlerinden biri olması çok hoşuma gitti tabii :) 


Karton ambalajın kapağını kaldırdığımda ise çok güzel tasarlanmış ayna ve hemen yanına yazılmış pasaport bilgileri karşıladı beni. Dedim ya her ayrıntı seyahate göre düşünülmüş :) Hatta farların ismi bile uçaklardaki yolcu koltuklarında olduğu gibi A1, B1 diye isimlendirilmiş. Bu ince düşünceye bayıldım :) Krem formundaki 3 allık/ruj ise paketin alt kısmına yerleştirilip yine mıknatıslı kapakla kapatılmış. Böylece far tozunun kremle karışması engellenmiş. Hazır yeri gelmişken mıknatıslı kapaklı olmasının ve ayrı bir karton ambalajının da olmasının çantada paketin açılma riskini en aza indirdiğini söyleyeyim. Boyutu alıştığım paletlerden büyük olsa da karton ambalajının verdiği hafiflikle taşınmasının çok daha kolay olacağını düşünüyorum.


Bu güzel paletin içinde 16 tane far ve 3 tane hem allık hem de ruj olarak kullanabileceğiniz krem allık/ruj yer alıyor. Gerek farlar gerekse krem allık/rujların miktarı oldukça bol tutulmuş :) Farların 3 tanesi tamamen mat, 8 tanesi parıltılı ve 5 tanesi ise yarı ışıltılı yarı mat yapıda bulunuyor. Farların yapısı oldukça yumuşak ve bir kaç tanesi (genellikle mat olanlar) haricindekiler tozutma da yapmıyor. Krem allık/rujlar ise mat yapıya sahip.


Hemen ilk sıradaki renklerin swatchlarına bakalım;


İlk sırada paletin en koyu tonlardaki renkleri yer almakta. Bunlar yarı parıltılı yapıda bulunup sırayla dumanlı siyah, çikolata kahve, kızıl yoğunluklu kahve ve askeri yeşil renklerine sahipler.


İkinci sıra metalik gümüş rengiyle başlıyor ardından mat yapıda bulunan ve göz çukurlarını gölgelemede sıkça kullandığım duman rengi ve açık kahverengi geliyor. Sıranın son rengi ise uçuk sarı ışıltılı yeşile benzettiğim bir renk. Tanımlaması zor ama bayıldığım bir renk :) 


Üçüncü sıra bence fantastik dörtlü :) Bu sıradaki renkler masal dünyasından çıkıp gelmiş gibi inanılmaz güzeller. Sırayla metalik mor (biraz tozutuyor), parıltılı yeşilimsi gök mavisi, turkuaz yeşil ve ışıltılı pudra pembesi.


Son sıra ise ışıltılı soft kahve-pembe diye tanımlayabileceğim harika bir renkle başlıyor. Ardından mat yapıdaki ve beyaz tende pek belli olmayan ama göz makyajını yumuşatmada çok güzel sonuç aldığım pudra rengi geliyor. Diğer renkler ise daha iddialı: parıltılı uçuk sarı ve parıltılı altın rengi.


Farların renkleri gördüğünüz gibi doğal toprak tonlarından uçuk ve canlı renklere kadar uzanan bir renk skalasında :) Bu kadar rengi nasıl kullanacağımız artık hayal gücümüze kalmış:) Ama yine de theBalm bize hangi renklerin birlikte hoş duracağıyla ilgili bir öneri sunmuş. Bu öneriyi de krem allıkların iç kapağında resmetmiş.

Farlarla ilgili son olarak renkleri kadar pigmentasyonlarını ve kalıcılıklarını da beğendiğimi söyleyeyim ve krem allık/rujlarla devam edelim :)

Krem allık/rujlar oldukça canlı renk tonlarına sahip ve mat yapıda olmalarına rağmen yanaklarda krem parlaklığında duruyorlar. Pigmentasyonları allık olarak çok çok iyi öyleki allık fırçasını ürüne sürüp yüzüme uyguladığımda iki yanağım için bile aşırı fazla geldi ve makyajımı silmek zorunda kaldım. O günden beri fırçayı sadece hafifçe bu ürüne değdirip öyle yüzüme uyguluyorum :) Tüm gün de allığım sürdüğüm gibi duruyor.

Gelelim swatchlarına;


İlk renk çilek kırmızısı, ikinci renk aralarında en pigmentlisi olan turuncumsu mercan rengi ve son renk ise koyu pembe.

Ben bu krem allık/rujları allık olarak kullanıyorum. Ruj olarak renkli dudak nemlendiricileri gibi saydam durabiliyorlar ve uygulama açısından çevir-aç rujları kullanmak daha pratik geliyor bana. Zevk meselesi işte :)

Ürünün içeriği ise şöyle;


Son olarak fiyatından da bahsedeyim :) Ben bu paleti Gratis'ten %40 indirimle 48 TL'ye almıştım. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ve arkasından gelen mayısta Anneler Günü gibi özel günlerde yine indirim olabilir. Bu fiyata bu bereketli ürünü kaçırmayın derim :)

Okuduğunuz için hepinize çok çok teşekkür ediyorum. Yorum ve önerileriniz olursa yorum kutusuna yazmayı unutmayın. Şimdilik hoşçakalın :)))

4 yorum:

  1. Bu kadar renk çeşidi her göz rengine ve her kıyafete gidebilir. Dediğin gibi tam baharlık renkler.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım, blogunu bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen takibe aldım :) Gayet güzel bir blog hazırlamışsınız emeğinize sağlık :)

      Sil