11 Nisan 2015 Cumartesi

Pastel Starlips Rujlar : 506 Yasmin - 512 Doris - 514 Joy

Herkese merhaba!

Malum bahar aylarını yaşadığımız şu günlerde etraf rengarenk çiçeklerle dolmuşken size son zamanlarda alıp kullandığım capcanlı renklere sahip Pastel'in StarLips serisinin üç ruj renginden bahsetmek istiyorum.



Öncelikle bu ruj serisinin bendeki üç renginin (Yasmin, Doris ve Joy) ortak özelliği kremimsi ve ince bir yapıda olmaları. Yani dudaklarda kalıp gibi durmuyorlar ve uzun süre nemlendirilmiş hissi veriyorlar ;) Kalıcılıkları ise ortalama 3 saat kadar. Bu rujları sevmemin nedeni rujun rengi neyse sürüldüğünde aynı şekilde o rengi veriyorlar ve oldukça canlı renklere sahipler :) Sevmediğim taraf ise kokuları. Aslında çiçeğimsi bir kokuları var ama ruj kokusu baskılanmamış. Neyseki sürdükten sonra kokuları geçiyor :) Bir de paketlenmeden satıldıkları için üzerlerine içindekiler etiketi yapıştırılsaymış keşke demekten kendimi alamıyorum. Fiyat konusuna gelirsek bir tanesini yaklaşık 11 TL ye almıştım. Ön bilgiden sonra gelelim renklerine bakmaya :)


İlk ruj rengimiz 506 numaralı Yasmin;

Yasmin oldukça doğal duran sedefli soft bir pudra pembesi. Günlük makyaj için oldukça ideal. Hangi ruju sürsem dediğimde imdadıma koşan elimden düşmeyen bir renk oldu kendisi :) Sedefli ve açık renkte olduğundan sanırım kalıcılığı diğer iki renge (Doris ve Joy) göre daha az. 

İkinci rengimiz 512 numaralı Doris;

Doris mavi alt tonlu bir barbi pembesi ve çok canlı bir renk. Saks mavisi göz kalemiyle yapılan makyajlara çok yakıştırıyorum bu rengi. Kremimsi bir parlaklığı var ve bu rengi sildikten sonra da dudaklarda tatlı bir pembelik bırakıyor. 

Gelelim serinin bence en iddalı rengine 514 numaralı Joy;

Adı gibi neşe saçan oldukça canlı bir turuncu. Portakal turuncusu gibi sarı alt tonlu değil de daha kullanılası kırmızı alt tonlu bir turuncu renge sahip kendisi. Tek başına rujumu süreyim çıkayım gibi bir renk değil yalnız. Bence kesinlikle en azından bir fondoten ve allık sürülüp uygulanması gereken bir  ruj rengi. Aksi halde makyajsız yüz ben burdayım diye bağırıyor :) Yine Doris gibi kremimsi bir parlaklığa sahip. 


Benim bu rujlar hakkındaki yorumlarım böyle. Ya sizinki ?

Her zaman olduğu gibi yorum ve önerilerinizi bekliyorum. Çok güzel bir hafta sonu geçirin. Şimdilik hoşçakalın :)

16 yorum:

  1. Doris rengine bayıldım tam benim rengim :) Blogunu takibe aldım benim kozmetik bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doris çok güzel bir renk gerçekten :) Ben de bloguna bayıldım :) Takipteyim teşekkürler :)

      Sil
  2. Jasmin tam benlikmiş :) Blogunu tesadüfen keşfettim. Hayırlı olsun. Takibe aldım ben de beklerim canım çok sevgiler :)

    http://dilekce54.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de sizi takibe aldım. Son yazınızı okudum. Oldukça etkileyiciydi. Yeni yazılarınızı merakla bekleyeceğim :) Görüşmek üzere...:)

      Sil
  3. Renkler birbirinden güzel. Tam baharlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım :) İnsanın içine de dışına da bahar getiriyor bu renkler :)

      Sil
  4. 506 numarayı çok beğendim ben :)
    Blogunu takibe aldım benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takipteyim ben de..:) Teşekkürler :)

      Sil
  5. Dorisin rengine bayıldım! Takibe aldım, ben de bana beklerim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doris benim de favorim :) Takibe aldım ben de bloğunuzu görüşmek üzere :)

      Sil
  6. Hi , big thanks for following me on bloglovin.really nice to meet you!!!
    alheaology.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi! nice to meet you too ^_^ I really enjoy your blog, I hope you enjoy mine... see youuu :)

      Sil
  7. Love those colours! especially the bright pink
    bubbasdoll.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I am happy to hear this from you. Bright pink my favorite colour too :) Thank you for your comment...see youu :)

      Sil